24/7: GR:+302102284000  UK:+447767605511

Οροι Ναυλωσης Αεροσκαφους

Ναύλωση πτήσης επι παραγγελία
 
ναυλωση αεροσκαφους

Αερομεταφορά Όροι και Προϋποθέσεις:

Πολιτική Απορρήτου:

Δεν αποθηκεύουμε οικονομικές πληροφορίες στη βάση δεδομένων μας, ούτε ανταλλάσσουμε πληροφορίες που παρέχονται στη διαδικασία πληρωμής, με τρίτους. 

1. Ταυτοποίηση επιβατών.
Όλοι οι επιβάτες που πρόκειται να επιβιβαστούν στο αεροσκάφος πρέπει να επιδεικνύουν το διαβατήριο ή την ταυτότητά τους. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει ανιχνευτή μετάλλων εφόσον ο ίδιος το κρίνει απαραίτητο. Η άρνηση επίδειξης των απαραίτητων εγγράφων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ματαίωση της πτήσης χωρίς αποζημίωση προς τον πελάτη.
 
2. Πληρωμή.
Οι πτήσεις πραγματοποιούνται μόνον εφόσον έχει γίνει η πλήρης εξόφλησή τους.  Η πληρωμή μπορεί να γίνει:
  • Με τραπεζικό έμβασμα (μεταφορά).
  • Mε πιστωτική κάρτα. Επιπλέον 3,3% για οποιαδήποτε κάρτα, εκτός από την AmEx, το οποίο είναι 4,1%.
  • Mε πιστωτική κάρτα μέσω ασφαλούς δικτυακού συνδέσμου. Επιπλέον 3,3% για οποιαδήποτε κάρτα, εκτός από το AmEx, το οποίο είναι 4,1%.

Σε περίπτωση πληρωμής μέσω κάρτας, ο κάτοχος της κάρτας θα πρέπει να υπογράφει το σχετικό έντυπο εξουσιοδότησης χρήσης κάρτας και αποδοχής των όρων και προϋποθέσεων της Rotors Air Business.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να πληρώσει μέσω τραπεζικού εμβάσματος η πτήση θα εκτελείται και θα στέλνεται επίσημη επιβεβαίωση, μόνο όταν η μεταφορά του ποσού των χρημάτων έχει εντοπιστεί στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
 
3. Υπολογισμός τιμών. 
Οι τιμές που παρέχονται από την Rotors Air Business περιλαμβάνουν όλα τα απαιτούμενα κόστη και όλους τους απαιτούμενους φόρους (Φ.Π.Α., φόροι αεροδρομίων, κόστος καυσίμων κ.τ.λ.).
Οι τιμές που παρέχονται σε μεσίτες πτήσεων/ταξιδιωτικά γραφεία, δεν περιλαμβάνουν προμήθεια αλλά περιλαμβάνουν την βασική έκπτωση προς αυτούς καθώς και Φ.Π.Α., φόρους αεροδρομίων, κόστος καυσίμων κ.τ.λ..
 
4. Δρομολόγια πτήσεων.
Όλες οι πτήσεις οι οποίες προσφέρονται αφορούν απλή μετάβαση και όχι με επιστροφή, εκτός εάν κάτι τέτοιο έχει ήδη συμφωνηθεί και τα στοιχεία των πελατών είναι στην διάθεση της Rotors Air Business πριν την έναρξη της πτήσης. Στην περίπτωση που οι επιβάτες είναι και στις 2 πτήσεις, θα ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.
Εάν τα στοιχεία του δρομολογίου αλλάξουν (λιγότερος χρόνος πτήσης ή μικρότερο χρονικό διάστημα αναμονής) δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων κατόπιν της επιβεβαίωσης και πληρωμής της εν λόγω πτήσης.
Εάν τα στοιχεία του δρομολογίου αλλάξουν (περισσότερος  χρόνος πτήσης ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα αναμονής), οι αλλαγές θα πραγματοποιούνται μόνον εάν υπάρχει διαθεσιμότητα.
Επιπλέον θα υπάρχουν πρόσθετες επιβαρύνσεις οι οποίες πρέπει να συμφωνηθούν με τον πελάτη και να πληρωθούν από αυτόν πριν την συνέχιση της πτήσης. Σε περίπτωση που οι επιβάτες δεν είναι σε θέση να δεσμευθούν στο συμφωνηθέν πρόγραμμα πτήσης και το αεροσκάφος έχει άλλη προγραμματισμένη πτήση, το εν λόγω αεροσκάφος θα αναχωρήσει άδειο και δεν θα υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
 
5. Πολιτική Ακύρωσης.
Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο λιγότερο από 48 ώρες από την προγραμματισμένη πτήση μέχρι και 24 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης, θα γίνεται χρέωση του 30% του συμφωνηθέντος ποσού.
Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης από την πλευρά του πελάτη σε χρόνο λιγότερο από 24 ώρες, θα γίνεται χρέωση του 80% του συμφωνηθέντος ποσού.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν εμφανιστεί στον χώρο αναχώρησης του αεροσκάφους, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων και ο πελάτης θα χρεωθεί το 100% του συμφωνηθέντος ποσού.
Σε περίπτωση που η Rotors Air Business ακυρώσει την πτήση, ο πελάτης θα λάβει πλήρη επιστροφή του συμφωνηθέντος ποσού σύμφωνα με την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν μία πτήση ακυρωθεί λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών ή ξαφνικής απαγόρευσης από τις αρμόδιες αρχές, ο πελάτης δικαιούται την πλήρη επιστροφή του συμφωνηθέντος ποσού εκτός εάν θέλει να επαναπρογραμματίσει την πτήση του.
 
6. Επιπλέον χρεώσεις.
150€ ανά ώρα αναμονής.
200€ για την χρησιμοποίηση δεύτερου κυβερνήτη στο αεροσκάφος.
600€ για την διανυκτέρευση του αεροσκάφους.
Οι παραπάνω χρεώσεις θα ισχύουν κατόπιν διαθεσιμότητας του αεροσκάφους και του πληρώματος.
Η αναμονή και η διανυκτέρευση του αεροσκάφους ισχύουν μόνο εφόσον και τα δύο σκέλη της πτήσης αφορούν τους ίδιους επιβάτες.
 
7. Περιορισμοί βάρους επιβατών/αποσκευών.
Όλα τα αεροσκάφη υπόκεινται σε περιορισμούς βάρους των επιβατών και των αποσκευών.
Οι πελάτες έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν την Rotors Air Business για τα ονόματα και τα πραγματικά βάρη των επιβατών καθώς και για τον αριθμό, τα βάρη και τις διαστάσεις των αποσκευών τους πριν την έναρξη της πτήσης.
Οι επιβεβαιώσεις των πτήσεων που αποστέλλονται από την Rotors Air Business έχουν ως βάση της ενημέρωση που λαμβάνει η Rotors Air Business από τους πελάτες οι οποίοι έχουν την υποχρέωση να ενημερώσουν την Rotors Air Business για οποιαδήποτε αλλαγή προκύψει.
Η Rotors Air Business διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πραγματοποίηση μίας πτήσης εφόσον υπάρχει υπέρβαση των ορίων του βάρους του αεροσκάφους.
Επίσης η Rotors Air Business διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πραγματοποίηση μίας πτήσης εάν οι αποσκευές είναι υπέρβαρες ή/και υπερμεγέθεις και δεν μπορούν να χωρέσουν με ασφάλεια στον χώρο αποσκευών του αεροσκάφους.
Η Rotors Air Business παρέχει τις λεπτομερείς διαστάσεις καθώς και τις ακριβείς προδιαγραφές των χώρων αποσκευών όλων των αεροσκαφών. Στην περίπτωση που η Rotors Air Business είναι σε θέση να παράσχει μεγαλύτερο αεροσκάφος για την πραγματοποίηση της πτήσης λόγω υπέρβασης του βάρους, η εν λόγω πτήση υπόκειται σε επιπλέον χρεώσεις.
 
8. Αναβάθμιση/αλλαγές αεροσκαφών.
H Rotors Air Business διατηρεί το δικαίωμα να αναβαθμίσει τον πελάτη με μεγαλύτερο αεροσκάφος χωρίς επιπλέον κόστος από το συμφωνηθέν.
Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την οποιαδήποτε αλλαγή.
Εάν η Rotors Air Business υποβαθμίσει τον πελάτη (του προσφέρει μικρότερο αεροσκάφος από αυτό που αρχικά έχει συμφωνηθεί) για τεχνικούς ή άλλους λόγους, τότε ο πελάτης θα λάβει επιστροφή της διαφοράς της τιμής των δύο ελικοπτέρων και η αλλαγή θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί ανάμεσα στην Rotors Air Business και τον πελάτη.
Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την αλλαγή του αεροσκάφους, η Rotors Air Business θα του επιστρέψει ολόκληρο το συμφωνηθέν ποσό.
 
9. Ευθύνη μεσιτών πτήσεων/ταξιδιωτικών γραφείων.
Οι μεσίτες πτήσεων/ταξιδιωτικά γραφεία υποχρεούνται να μεταβιβάσουν στους πελάτες τους, τους Όρους και Προϋποθέσεις της Rotors Air Business. Οποιαδήποτε ακύρωση ή άλλο πρόβλημα που μπορεί να προκύψει από την ανικανότητα ή αμέλεια του μεσίτη/ταξιδιωτικού γραφείου να παρέχει στον πελάτη τους Όρους και τις Προϋποθέσεις της Rotors Air Business, είναι η ευθύνη του μεσίτη/ταξιδιωτικού γραφείου και ως εκ τούτου υποχρεούται να αναλάβει όλα τα κόστη σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στο παρόν.
 
10. Καθυστερήσεις.
Οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται στο σημείο αναχώρησης του αεροσκάφους τουλάχιστον 20 λεπτά πριν την προβλεπόμενη ώρα αναχώρησης. Σε περίπτωση καθυστέρησης των επιβατών η οποία θα επηρεάζει το πρόγραμμα πτήσεων του αεροσκάφους, η Rotors Air Business θα προτείνει νέα ώρα αναχώρησης βασισμένη στο πρόγραμμα του αεροσκάφους κάνοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Εάν η πτήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, τότε θα προτείνει μία εναλλακτική ημερομηνία. Εάν ο πελάτης δεν δεχτεί να πραγματοποιηθεί η πτήση την νέα ώρα ή ημερομηνία, τότε η περίπτωση αυτή θα αντιμετωπιστεί ως ακύρωση και η πτήση θα χρεωθεί με το 80% του αρχικά συμφωνηθέντος ποσού.  Σε περίπτωση που η πτήση καθυστερήσει με υπαιτιότητα της Rotors Air Business για τεχνικούς ή άλλους λόγους, ο πελάτης είτε θα λάβει αναβάθμιση ή υποβάθμιση με όλους τους όρους και προϋποθέσεις να ισχύουν. Εάν ο πελάτης δεν αποδεχτεί την αλλαγή, τότε θα λάβει από την Rotors Air Business πλήρη επιστροφή του ποσού της πτήσης που αρχικά είχε συμφωνηθεί.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αποδεχτεί  την καθυστέρηση και την αλλαγή του χρονοδιαγράμματος, δεν θα γίνει επιστροφή χρημάτων εκτός από εκείνη που ισχύει και ορίζουν οι όροι και προϋποθέσεις στην περίπτωση υποβάθμισης (§.8).
*Τα παραπάνω μπορεί να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση
 
11. Επικίνδυνα υλικά και απαγορευμένα είδη: 
Για λόγους  ασφάλειας, οι επιβάτες  δεν επιτρέπεται να μεταφέρουν στις αποσκευές  τους επικίνδυνα αντικείμενα όπως τα ακόλουθα ενδεικτικά:
  • Εκρηκτικές ύλες, πυρομαχικά, πυροτεχνήματα, οπλισμό γενικά.
  • Συμπιεσμένα αέρια
  • Διαβρωτικές ουσίες
  • Εύφλεκτες ύλες
  • Ραδιενεργά υλικά
  • Φάρμακα ή αλκοολούχα ποτά σε περιορισμένες ποσότητες
  • Τοξικά ή μολυσματικά υλικά
  • Τοξικές ουσίες & οργανικά υπεροξείδια
  • Υλικά που περιέχουν καύσιμα

Όσον αφορά τις χειραποσκευές, απαγορεύονται αντικείμενα όπως τα παρακάτω: 

  • Μαχαίρια
  • Ψαλίδια
  • Ξυράφια
  • Λίμες νυχιών
  • Ρόπαλα του μπέιζμπολ
  • Μπαστούνια του γκολφ

    

Copyright © 2016 Rotors Air Business, All rights reserved.